A megrendelés folyamata
Megrendelés leadása
Megrendelését honlapunkon adhatja le. A terméket tegye a kosárba, majd válasszon átvételi és fizetési módot! Megrendelése elküldésével elfogadja az Általános szerződési feltételeket: https://bestsellers.hu/terms-and-conditions
Visszaigazolás
Megrendelését azonnal visszaigazoljuk egy automatikus e-mailben. Az alábbi elérhetőségeken bármikor felvilágosítást nyújtunk megrendelése állapotáról: https://bestsellers.hu/kapcsolat Amennyiben a megrendelni kívánt terméket nem tudjuk beszerezni, vagy az ár/beszerzési idő eltér a weboldalon lévőtől, esetleg egy másik hasonló termék megrendelését javasolnánk, személyesen felvesszük önnel a kapcsolatot 24 órán belül.
Átvétel / kiszállítás
Személyes átvétel
A megrendelt terméket átveheti üzletünkben. Ebben az esetben nem terheli semmilyen kiszállítási költség. Választhat, hogy készpénzzel vagy bankkártyával fizet. Kérjük, mielőtt befáradna üzletünkbe, várja meg, míg értesítjük a termék beérkezéséről!
Kiszállítás
Megrendelését GLS futár útján (belföldön), illetve ajánlott postai küldeményként (külföldre) juttatjuk el Önhöz. A részletekről e-mailben értesítjük, amint megrendelését átadtuk a GLS futárnak/postának. Ha a készleten lévő termékkel egyidejűleg olyan terméket is szeretne megvásárolni, amit meg kell rendelnünk, akkor a kosárba tétel után lehetősége van a raktáron lévő termék azonnali szállítását kérni. Ha ezt külön nem kéri, akkor minden terméket egyidejűleg szállítunk ki. Természetesen minden szállításnak külön költsége van.
Házhoz szállítás futárral
Könyveit a GLS Hungary csomagszállító szolgáltatásával juttatjuk el otthonába, vagy munkahelyére. Készleten lévő termékekre 1 napos házhoz szállítást vállalunk, amennyiben rendelését munkanapokon 12 óráig leadja. A kiszállítás előtti napon e-mailben értesítik Önt a csomag feladásáról. A GLS a csomag feladását követő munkanapon 8-17 óra között szállít az Ön által megadott címre. Kérjük, hogy olyan szállítási címet jelöljön meg a megrendelésnél, ahol Ön napközben is elérhető. Kérjük, hogy az adatainál a telefonszámát is adja meg, hogy ha kézbesítés közben bármilyen probléma felmerülne, a GLS felvehesse Önnel a kapcsolatot! A kiszállítási értesítőt követő munkanapon a csomagazonosító szám segítségével Ön is érdeklődhet a csomag állapotáról a GLS Ügyfélszolgálatán. Az ügyfélszolgálat a 06-1/802-0265 telefonszámon érhető el munkanapokon 7-19 óra között. A csomagküldő szolgálatot az alábbi weblapon is elérheti: http://www.gls-hungary.com A szállítási költség az ország területén belül egységesen 1900 Ft.
Szállítás a Magyar Postával
Belföldön választhatja a Magyar Posta szolgáltatását is, mely az alábbi díjak szerint vehető igénybe: https://www.posta.hu/dijszabasok
Postázás külföldi címre
Külföldi címre ajánlott postai küldeményként tudjuk feladni csomagját. Ehhez kérjük az átvételi módok közül ezt válassza: Postai küldeményként Magyarországon kívüli címre. Mivel a csomag díja függ annak súlyától és a célországtól, ezért személyesen felvesszük önnel a kapcsolatot, hogy tisztázzuk a szállítás pontos költségét és a fizetés módját.
Fizetési módok
A webshopban megrendelt termékeket kifizetheti a rendelés leadásakor. Az alábbi online és mobil fizetési módokat kínáljuk: PayPal vagy bankkártya. Amennyiben bankkártyás vagy PayPal-os fizetés esetén egy tételt mégsem sikerül beszereznünk, a termék vételárát a lehető leghamarabb automatikusan visszahelyezzük kártyájára vagy PayPal számlájára.
Személyes átvétel esetén a megrendelt terméket kifizetheti üzletünkben készpénzzel és bankkártyával.
A GLS futárral kiszállított rendelések fizethetőek készpénzzel vagy bankkártyával az áru átvételekor, illetve bankkártyával vagy PayPal-lal az interneten, a rendelés leadásakor.
Intézményi rendelések esetében átutalással történő fizetés is lehetséges.